جهانگیری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌شرقی شد

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز ،مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی، طی حکمی “علی جهانگیری” را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب کرد

گفتنی است، علی جهانگیری به عنوان “مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی” فعالیت داشته و پیش از این نیز “علی نواداد” به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌کرد.

جهانگیری متولد سال ۱۳۴۶ در هشترود، دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد است و از جمله عناوین اجرایی وی می‌توان به رئیس گروه امور اقتصادی استانداری، رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و دبیر ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری استان، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی و دبیر چهار دوره جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز اشاره کرد.

وی هم‌اکنون مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و نماینده استاندار آذربایجان‌شرقی در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان است.

جهانگیری سابقه تدریس در مراکز آموزشی مختلف استان و اجرای طرح‌های پژوهشی در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را در کارنامه خود به همراه دارد.

 

 منبع: نصر