مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۰ ماهه منتهی به دی ماه امسال ۳۰ هزار و ۳۵۶ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.
به گزارش صنعت تبریز به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در ۱۰ ماهه منتهی به دی ماه امسال ۳۰ هزار و ۳۵۶ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

وی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعین ۳۰ هزار و ۵۹۴ نفر بود حدود یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: از کل مراجعان نزاع در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۷ هزار و ۷۹۵ نفر زن و ۲۲ هزار و ۵۶۱ نفر مرد بودند.

وی گفت: تعداد ۲ هزار ۱۰۲ نفر نیز طی دیماه سال جاری بر اثر صدمات ناشی از نزاع مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲ هزار و ۳۹ نفر بوده ۶۴ نفر افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: کل مراجعان مدعی نزاع ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی در سال ۱۳۹۳ به تعداد ۳۵ هزار و ۸۵ نفر بود که ازاین تعداد، ۸ هزار و ۹۶۶ نفر زن و ۲۶ هزار و ۱۱۹ نفر مرد بودند.