دادستان عمومی و انقلاب تبریز در اظهاراتی به بیان جزئیات قتلهای مسلحانه تبریز که منجر به مرگ سه شهروند تبریزی با اسلحه کمری شد ، پرداخت.
موسی خلیل‌اللهی با اشاره به قتل‌های اخیر تبریز اظهار داشت: قاتل با همکاری متهم دستگیر شده دیگر، از یکی از استان‌های همجوار اقدام به تهیه اسلحه کرده و با همدستی وی اقدام به قتل کرده است.

وی ادامه داد: در کمتر از ۲۰ ساعت با کشف هویت قاتل، محل اختفای وی شناسایی و هنگام دستگیری قاتل با مأمورین درگیری مسلحانه داشته که در این حین یکی از مأموران اداره آگاهی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و وضعیت جسمانی وی خوب است و نهایتاً مجرم توسط پلیس اداره آگاهی دستگیر شد.

خلیل‌اللهی افزود: دادگستری استان آذربایجان شرقی و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه اشراف کامل بر موضوع داشته و مسائل را با حساسیت خاصی رصد و پایش می‌نمایند و کشف این جرایم و قتل‌ها نشانگر این اشرافیت است.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز در پایان با تقدیر از مردم عزیز ساکن تبریز و آذربایجان شرقی به خاطر اطمینانی که به خادمین خود در دستگاه قضایی دارند، خاطر نشان ساخت: به شهروندان آذربایجان شرقی این اطمینان را می‌دهیم که فضای امن و آرامی را برای آنها فراهم کنیم، به طوری که این فضا در حال حاضر نیز در استان حاکمیت داشته و از لحاظ امنیتی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و به یقین با چنین جرایمی هر چند که درصد آنها بسیار پائین است قاطعانه برخورد و نتیجه را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.