به گزارش صنعتیمیز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز برزیل مقابل میهمانش اروگوئه با تساوی ۲-۲ متوقف شد.
در جدول منطقه کان مِبول – تیم های اکوادور با ۱۳ اروگوئه با ۱۰ و تیم های برزیل، پاراگوئه و آرژانتین در مکان های اول تا پنجم قرار دارند.

همچنین در گروه یک منطقه کونکاکاف، مکزیک ۳ به صفر کانادا را مغلوب کرد و دیدار السالوادور با هندوراس ۲-۲ مساوی شد، در گروه دو هم جامائیکا و کاستاریکا به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و دیدار هائیتی و پاناما بدون گل به پایان رسید.

در چارچوب مسابقات دوستانه فوتبال؛ دیشب، تیم ملی هلند در خانه ۳-۲ بازی را به  فرانسه واگذار کرد، این بازی در دقیقه ۱۴ به یاد یوهان کرایف اسطوره فوتبال هلند که ۲ روز قبل در گذشت متوقف شد. در دیگر بازی های دیشب بلژیک ۱ – ۰ میزبانش پرتغال را برد، جمهوری ایرلند با یک گل از سد سوئیس گذشت، بوسنی ۳-۰ لوکزامبورگ را شکست داد و دیدار تیم های اسلوونی با لتونی و ارمنستان با بلاروس بدون گل  خاتمه یافت. این رقابت ها  امشب پیگیری می شود که در مهم ترین بازی ها، آلمان با انگلیس و مجارستان  با کرواسی مسابقه می دهند.

Football results worldwide