معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: شرکت کلر پارس در مبارزه با بیماری کرونا عملکرد خوبی داشت و جزو شرکتهای موثر در کاهش آلودگی این ویروس داشت.

علیار راستگو در  مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر استان با اشاره به شرایط کشور گفت: جمهوری اسلامی درمبارزه با کرونا توانست بهتر ازدیگران عمل کند و در حال حاضر بیماران و فوتی های این بیماری در استان به حدود ۴۷۰ نفر مبتلا و ۳ فوتی درروز رسیده است.

معاون  سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نقش کارخانجات استان در مبارزه با کرونا گفت: شرکت کلر پارس در مبارزه با بیماری کرونا عملکرد خوبی داشت و جزو شرکتهای موثر در کاهش آلودگی این ویروس داشت.

 

حسین فتحی ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارآفرینان، فجرآفرینان انقلاب و امیدآفرینان جبهه اقتصادی بوده و کارآفرینی یک راهبرد برای توسعه اقتصادی است و مهمترین شاخص و موتور محرک اقتصادی است.
حسین فتحی د، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نهضت روشنگری و جهاد امیدآفرینی است، دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین معارف انقلاب اسلامی به نسل جدید است.
وی خاطرنشان کرد: چندین سالی است که دشمن درصدد ناامید کردن جوانان نسبت به انقلاب و ایجاد جنگ اقتصادی است، اما کارآفرینان که سرداران جبهه اقتصادی هستند، با الهام از مکتب حاج قاسم و عمل به مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از امید آفرینی به عنوان ” اصلی ترین جهاد ” یاد کرده اند.

در ادامه این مراسم از ۱۴ کارآفرین برتر استان تجلیل شد و شرکت کلر پارس به عنوان واحد نمونه بخش صنعت  ومعدن همچنین روابط عمومی نمونه و اداری مالی نمونه تجلیل شدو به عنوان شرکت حامی ورزش کارگری نیز مورد تقدیر قرار گرفت.