رویداد تبریز ۲۰۱۸ با مشارکت همه مردم، با شکوه هر چه تمام برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز به نقل از صدا و سیما، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در استان همه از رویداد تبریز ۲۰۱۸ اطلاع داشته و کسی نیست که نخواهد قدمی در این زمینه بردارد.
رحیم شهرتی فر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی تبریز ۲۰۱۸ افزود: با وجود کمبود، ضعف و کم تجربگی ها، می‌توان با هم افزایی و کمک فکری و عملی، نقص ها را مرتفع کرد.
او با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ با همکاری دستگاه‌های دولتی، مردم، بخش خصوصی و موسسات مردمی گفت: این رویداد برای مردم اهمیت ویژه‌ای دارد از این رو خودشان پای کار آمده اند و در بسیاری موارد کمک حال ما هستند با این حال باید تشکل‌های مردمی نقش فعال تری در این خصوص داشته باشند.
به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: هر چند برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ آغاز شده است، اما اصلی‌ترین برنامه این رویداد، همزمان با جشن نوروز ایران و در سوم فرودین با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران و مقامات ارشد برخی کشور‌های اسلامی مصادف خواهد بود.

 

مدیرکل اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه ۱۶۳ برنامه فرهنگی و هنری با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در رویداد تبریز ۲۰۱۸ برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ها در قالب ۵۷ برنامه بین‌المللی، ۴۲ برنامه ملی و ۶۴ برنامه منطقه‌ای در شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.
حسن استوارآذر، افزود: از آذر امسال تا اسفند ۹۷ برنامه‌های بین‌المللی و ملی برنامه‌ریزی شده است که به تدریج در تقویم تبریز ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

به گفته او برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی تئا‌تر و موسیقی فجر و نمایشگاه هنر تبریز در دانشگاه ایغدیر ترکیه در دی ماه، برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی و برپایی نمایشگاه هنر و صنایع دستی تبریز در بوسنی و هرزه گوین در بهمن ماه و برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، بزرگداشت شصتمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی تبریز و هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز هم از برنامه‌های مهم اسفند ماه در رویداد تبریز ۲۰۱۸ است.