استاندار آذربایجان شرقی از تخصیص ۵۰ درصد از بودجه عمرانی آذربایجان شرقی طی سال۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز  به نقل از مهر، مجید خدابخش عصر امروز چهارشنبه در جلسه با فرمانداران استان در تبریز ابراز داشت: حدود ۲۰ پروژه بسیار مهم و حیاتی در استان داریم که فرمانداران باید برای حل مشکلات این پروژه‌ها وقت و انرژی صرف کنند.

وی با بیان اینکه هر پروژه نسخه مخصوص به خود دارد، گفت: برای همه آنها نمی ‌توان نسخه واحدی به‌کار برد، اکثر این پروژه‌ها توسط بخش غیردولتی اجرا می‌شود و بار مالی بر دولت ندارد.

خدابخش همچنین با بیان اینکه فرمانداران باید تمام توان خود را برای حل موانع پیش‌روی این پروژه‌ها با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها به ‌کار گیرند، ادامه داد: اگر این پروژه‌ها با موفقیت اجرا شوند و مردم تأثیر آنها را در زندگی خود احساس کنند، سرمایه‌گذاران بیشتری جذب خواهند شد.

وی سپس با بیان اینکه اتمام پروژه‌ های عمرانی نیمه تمام در توسعه استان و ایجاد اشتغال مؤثر است، اظهار داشت: باید برای آبادانی و پیشرفت استان تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه کارهای بزرگ و موفقی که سرمایه‌گذاران انجام می‌دهند ناشی از ذهنیت خلاق آنان است، گفت: سرمایه‌ گذاری بهترین راه توسعه استان است.

وی با بیان اینکه فرمانداران استان با اجرای روش‌ های کم ‌هزینه برای ایجاد اشتغال تلاش کنند، افزود: فرمانداران در جلسات کاری روزانه شرکت کرده و مسائل را بررسی کنند. باید از توان بخش خصوصی در استان استفاده کنیم.