عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از توزیع ناعادلانه منابع شهرداری در نقاط مختلف شهر، اظهار امیدواری کرد با نظارت دقیق شورای شهر، این بی عدالتی ها پایان یابد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز ،محرم محمدزاده که به عنوان ناطق میان دستور در صحن علنی شوری شهر سخن می‌گفت، با اشاره به اجری پروژه احیای مقبره الشعرا، اظهار داشت: از این که بافت فرهنگی آن منطقه در حال تغییر است تاسف می‌کنم.

وی ادامه داد: این پروژه به جنازه‌ای تبدیل شده است که بر سر شهر افتاده و حالا شهرداری باید برای جمع کردن این جنازه، ۴۵ میلیارد تومان هزینه کند!

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه منابع شهرداری در نقاط مختلف شهر، اظهار امیدواری کرد که با نظارت دقیق شورای شهر، این بی‌عدالتی‌ها پایان یابد.

محمدزاده، همچنین به پرداخت‌های ناعادلانه در مجموعه شهرداری پرداخت و گفت: کارگرانی که از صبح تا غروب با جان و دل برای شهر کار می‌کنند، نهایتا ماهیانه یک و نیم میلیون تومان دریافتی دارند در حالی که نیروهای ناکارآمد در اتاق‌های دنج می‌نشینند و حقوق‌های چرب دریافت می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر، لزوم سرمایه‌گذاری در برنامه‌های فرهنگی را یادآور شد و افزود: در این شهر، غبار غم و افسردگی بر چهره مردم نشسته است.

محمدزاده گفت: در این شهر هنرمندان خودمان بیکار نشسته‌اند اما هنرمندان پایتخت بدون کوچک‌ترین مشکلی مجوز دریافت می‌کنند و میلیاردها سرمایه مردم این شهر را با خود می‌برند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه بیشتر دولت و مدیریت شهری بر موضوع حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده تاکید داشت و افزود: دولت برای تخصیص زمین، برای انتقال ساکنان حاشیه شهر و بافت‌های فرسوده، از شهرداری طلب وجه کرده و این برای ما بسیار تعجب انگیز است.

عضو شورای شهر تبریز عنوان داشت: در شهری که بنیان‌های اقتصادی متزلزل است، اگر از طریق گردشگر کسب درآمد نکنیم، از هیچ راه دیگری نخواهیم توانست.

محمدزاده خواستار ساماندهی دستفروشان شهر در قالب بازارچه‌ها محلی در آستانه عید نوروز شد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه در این شهر همه زبان به انتقاد گشوده‌اند، گفت: متاسفانه کسی راهکار ارائه نمی‌دهد و به همین دلیل مدیران ما هم با همان تفکرات قدیمی خود به کارشان ادامه می‌دهند.

منبع: فارس