اولین رویداد کارآفرینی با محوریت  اقتصاد فرهنگ با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت از ایده های برتر تا سقف یکصد میلیون تومان در تبریز بذگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز ، رویداد کارآفرینی با محوریت “اقتصاد فرهنگ” در شمالغرب کشور و بزرگترین رویداد کارآفرینی فعالان و موسسات فرهنگی استان آذربایجان شرقی برای اولین بار در تبریز با همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

این رویداد که با هدف آشنایی بیشتر با پیشرفت اقتصاد و تولید محتوای بومی در حوزه فرهنگی برگزار می شود، به شرکت کنندگان این امکان را می دهد که با راه اندازی کسب‌وکارهای مبتنی بر فرهنگ، طراحی نرم‌افزارهای فرهنگی و راه‌اندازی رسانه‌های دیجیتال اطلاعات کسب کنند و همچنین در کارگاه‌های آموزشی اعتبارسنجی ایده، طراحی مدل کسب وکار و شیوه ارائه حضور پیدا کنند.

شایان ذکر است، رویداد کارآفرینی اقتصاد فرهنگ به موضوعات گردشگری مذهبی،مد و لباس ایرانی اسلامی، بازی های رایانه ای، فعالیت‌های رسانه‌ای، ترویج آموزه‌های قرآن و اهل بیت، صنایع دستی ایرانی، ایثار و مقاومت خواهد پرداخت.

از دیگر ویژگی های این رویداد حضور سخنرانان با تجربه ای همچون تهیه کننده انیمیشن و ایده پرداز کاراکترهای دیرین دیرین ،دکتر ابوالحسنی و بنیان‌گذار شتابدهنده فرهنگی قرآنی شفق،محمد امین صمیمی می باشد.

این گزارش می افزاید، محمد مهدی باریده هم‌بنیان‌گذار استارتاپ پی‌پینگ،  بابک پسران موسس برند مهرامین، وحید مصتفوی کارشناس ارشد طراحی شبیه ساز هوشمند از دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان مربی و تسهیل گر در این رویداد کارآفرینی حضور خواهند داشت.

همچنین علی جهانگیری مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و جناب اقای نصیری مدیر کل فرهنگی منطقه از مهمانان ویژه برنامه هستند.

در این رویداد برای تیم اول: ۱۵۰۰۰۰۰ تومان، تیم دوم: ۱۰۰۰۰۰۰ تومان، تیم سوم: ۵۰۰۰۰۰ تومان جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می توانند از طریق لینک
 https:// evand.com/events/cultural-startups
برای شرکت در رویداد ثبت نام کنند.

ادرس دبیرخانه  رویداد کارآفرینی اقتصاد فرهنگ تبریز، چهارراه شهید منتظری (مارالان)، بن بست رازی، پلاک ۵ و محل برگزاری فرهنگسرای الغدیر تبریز می باشد.

منبع: نصر