نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با انتقاد از برخی رویکردهای اقتصادی دولت گفت: اقتصاد دولتی نتیجه اش فساد و تبعیض است.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز،احمد علیرضا بیگی ظهر امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌ های نماز جمعه این هفته‌ تبریز در مصلی اعظم این شهر ابراز داشت: اگر بنا باشد اقتصاد را به دولت بسپاریم، نتیجه ‌اش فساد و تبعیض است.

وی سپس با بیان اینکه حقوق های نجومی را آنهایی گرفتند که از سوی دولت به فعالیت اقتصادی مشغول بودند، ادامه داد: حقوق ‌های نجومی به عنوان نقطه تاریک مصداق بارز این موضوع است.

بیگی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب گفتند حقوق های نجومی زخمی بر دل مردم گذاشته که هرچه زودتر باید شفاف ‌سازی شود، افزود: مطالبه مردم درباره حقوق ‌های نجومی هنوز پابرجا است.

این نماینده مجلس سپس در خصوص تحرکات آمریکا در منطقه ابراز داشت: ایران توانست بینی آمریکا را در منطقه به خاک بمالد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورمان در نبردهای منطقه با آمریکا پنجه در پنجه می ‌شود، گفت: آمریکا در طی این سال ها همیشه شکست خورده است.

بیگی با بیان اینکه تکیه ‌گاه انقلاب اسلامی ایران مردم بود، افزود: باید مشکلات مردم حل شود، انتظار است در شرایط موجود کشور قدرت و توانایی مردم را پای کار آورده و مورد استفاده قرار دهیم و دولت اگر در موضوعات مختلف اعلم از اقتصادی مردم را پای کار کشانده و تکیه به توانایی مردم داشته باشد، شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه چرا باید در دولت وزیری سر کار بیاید که یک پایش در وزارتخانه باشد و پای دیگر در شرکت‌ های اقتصادی ‌اش. این درست نیست.

وی همچنین به قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه زمانی که طاغوت در اوج قدرت بود در تبریز تظاهراتی رخ داد که به شهر خون و قیام علیه رژیم ستم‌ شاهی تبدیل شد، گفت: در ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز پیش ‌قراول انقلاب شده و باعث پیروزی نهایی شدند.

بیگی ادامه داد: انتشار مقاله ننگین در روزنامه و اهانت به مرجعیت و اتهام به حضرت امام راحل(ره) سبب خیزش مردم قم شد و در نهایت مردم تبریز نیز در اربعین شهدای قم به پاخاسته و قیام خونین ۲۹ بهمن را رقم زدند.

منبع: مهر