شرکت سیمان صوفیان در نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز، لوح و تندیس صنعت سبز را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، از روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، در این همایش که با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر صنعت معدن و تجارت، و نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در تهران برگزار شد دکتر مسعود تجریشی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اعلام اینکه ۳۱۲ واحد صنعتی و خدماتی در این جایزه ملی شرکت کردند گفت: تقاضاها در دو بخش صنعت و خدمات تعریف شد. در بخش صنعت تقاضاها در هشت گروه صنعتی دسته‌بندی شده و در هر گروه شاخص‌هایی مد نظر گرفته شده که مهم‌ترین آنها این بود که جزو واحدهای آلاینده نباشد، افزایش بهره‌وری انرژی و کاهش آلاینده‌ها را در دستور کار قرار داشته باشد. دفتر مستقر HSE و پایش مستقیم و آنلاین آلاینده‌ها را هم داشته باشند.

دکتر مسعود تجریشی در ادامه، شاخص های لازم برای چگونگی انتخاب و فرایند کلی گزینش را برای مدعوین توضیح داد که شرکت سیمان صوفیان نیز امتیازهای لازم را جهت صنعت سبز بودن در دومین سال متوالی کسب نمود.

همچنین مهندس نجفی مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان ضمن ابراز خرسندی و تبریک به همکاران سیمان صوفیان اظهار داشت: همانگونه که مستحضرید این موفقیت در سایه همکاری یکایک پرسنل شرکت سیمان صوفیان انجام شده که قابل تقدیر و ستودنی می باشد .

مهندس نجفی ضمن تاکید بر اینکه تخریب و آسیب محیط زیست منجر به آسیب اقتصادی در جامعه و از بین رفتن سرمایه های ملی می شود گفت : اگر آب ، هوا و خاک کشور به دلیل هر نوع فعالیت نادرست و ناپایدار اعم از فعالیت نفتی یا صنعتی ، غیرقابل استفاده و تخریب شود، سرمایه ملی و دارایی کشور تخریب، آلوده و نابود خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان ضمن خاطر نشان ساختن شعار ” بهبود مستمر کیفیت در محیطی پاک و ایمن ” توجه به مسایل زیست محیطی را از اهداف مهم و اصلی شرکت سیمان صوفیان برشمرد.

منبع: سیمان خبر