معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت استان گفت : ۴۴ حامی مصرف کنندگان در سومین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی تجلیل می شود.
به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، اسماعیل عطاپور با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور مسولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین مسولان استانی روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه سالجاری در محل مجتمع فرهنگی رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار می شود .
وی ادامه داد : هدف از برگزاری این همایش، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان، ایجاد و تثبیت و نهادینه کردن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت های بنگاه های اقتصادی در جهت حمایت موثر از حقوق مصرف کنندگان و تجلیل از تولیدکنندگان منتخب است.در این همایش از ۴۴واحد تولیدی و خدماتی منتخب استانی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت کرده اند با ارائه تندیس طلایی و گواهینامه طلایی، نقره ای و برنزی تجلیل خواهد شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی در خصوص فرآیند اجرای این همایش گفت: فراخوان این همایش از شش ماه قبل در استان اطلاع رسانی شد و از بین بیش از یکصد و پنجاه واحد متقاضی، ۴۴ واحد به عنوان واحد نمونه از سوی کمیته فنی انتخاب شدند.
وی گفت : قیمت، کیفیت، توزیع، خدمات قبل و پس از فروش ، اطلاع رسانی و کسب رضایت مشتری از شاخص های انتخاب واحدهای نمونه است.
منبع: هم نوا