مراسم تجلیل از خیرین استان بمناسبت هفته احسان و نیکوکاری  در باغ تالار همای آذرشهر  به همت شرکت بیمه جم به مدیرعاملی یحیی محمدعلیزاده  قاضی جهانی با حضور خبرنگاران و اصحاب محترم  رسانه و مطبوعات برگزار شد.

منافی دراین مراسم ضمن تقدیر از انجمن‌های خیریه و اصحاب رسانه و مطبوعات  ، نهادهای دولتی و خصوصی در جشن خیرین و نیکوکاری و نیز مدیریت شرکت جم آقای مهندس یحیی محمدعلیزادهقاضی جهانی در شروع کاری شرکت همزمان با جشن نیکوکاری گفت : هزینه نگهداری افراد آسیب دیده حمایت همه جانبه و همگانی  را طلب می کند .

رئیس اسبق شورای اسلامی استان  بابیان اینکه بسیاری از دستگاههای پزشکی استان مستعمل شده و نیاز به بازسازی و نوسازی دارد افزود: مشارکت خیرین مردمی اساس حمایت از افراد نیازمند است.

وی افزود: ابرار قائم ۱۲۰۰ خانه نیازمند تعبیه و در اختیار نیازمندان قرار داده است بانک مهر با وامهای کم بهره نیز به کمک نیازمندان آمده است .

وی در پایان خواستار حمایت همه جانبه مردم و خیرین در کمک رسانی به افراد نیازمند شد.

یحیی محمدعلیزاده  قاضی جهانی مدیرعامل این شرکت بیمه ای هم در این مراسم با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی بیمه جم بیان داشت: هرکدام از شهروندان از هر جای استان و ایران می توانند به راحتی وارد این سامانه شده و از خدمات بیمه ای استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: بیمه جم فعالیتهای خود را با مشارکت خیران توسعه می دهد و در دهها زمینه بیمه ای خدمات سهل و آسانی به شهروندان ارائه می کند.