گفتگو با مدیر موفق هتلداری

مدیر هتل بهبود تبریز معتقد است :نبايد حتي يك مهمان از خدمات اين مجموعه ابراز نارضايتي كند و بر همین اساس هتل بهبود تبریز توانسته است عنوان خیلی خوب و رضایت صدرصدی میهمانان را جلب کند.

آقاجانی ، مدیر کارکشته این هتل که بیش از ۴۰ سال در مجموعه هتلداری فعالیت کرده در گفتگو با خبرنگار صنعتیمیز می گوید: تمام توان و تجربه خود را در اداره این هتل به کار بسته ام و تلاش می شود تا تمام استانداردهای هتلداری در این مجموعه رعایت شود.البته این مسئله مورد تاکید آقای ذیجاه  سرمایه گذار اصلی هتل است که تاکید دارند هیچ کس از خدمات هتل ناراضی نباشد این مسئله در جذب میهمانان خارجی و توسعه توریسم سلامت بسیار مهم است و ایشان یکی از مدیران صادق و تلاشگر استان است.

کمی از پیشینه هتل بگوئید؟

هتل ۴ ستاره بهبود، تحت پوشش شركت تعاوني بهبود، در بخش مركزي كلانشهر تبريز (ميدان ساعت) واقع است. علي رغم قرار داشتن در مركز شهر، اين مجموعه از محيطي آرام برخوردار است كه اين خود يكي از مشخصه هاي بارز هتل مي باشد.

 همجواري با بيشتر مراكز تجاري و توريستي شهر تبريز از جمله ويژگي هايي است كه اين هتل را از هتل هاي ديگر متمايز كرده و به مسافران اين امكان را مي دهد كه هم بازديد از مراكز تاريخي و هم خريد از مراكز تجاري را در كوتاهترين زمان انجام دهند.

 هتل بهبود چند سال است که آغاز به کار کرده است ؟

اين مجموعه در شهريور ماه سال ۱۳۹۳ آغاز به كار كرده و با برخورداري از مديريت و پرسنل مجرب و امكانات و خدمات مطابق با استانداردهاي بين المللي توانسته است موجب رضايتمندي صد در صد مهمانان و مسافران گردد، چرا كه شعار مديريت و اصول اصلي اين هتل ارائه بهترين خدمات با كمترين هزينه مي باشد.

پیام شما به کارکنان هتل چیست ؟

شهر تبريز است و جان قربان جانان مي كند                سرمه چشم از غبار كفش مهمان مي كند
تبريز، اين كهن شهر استوار، در بستر تاريخ خويش همواره معروف به مهمان نوازي بوده است و اين رسم ديرين را نسل به نسل به اكنون خويش به ارث گذارده  است. اينك مجموعه هتل بهبود ميراث دار اين آيين خوشايند است. مديريت و كاركنان اين مجموعه به ميزباني قدوم شما افتخار مي كنند و مي كوشند كه بهترين ها را براي شما مهمانان عزيز فراهم آورند.
پيام مديريت به كاركنان هتل این است که
نبايد حتي يك مهمان از خدمات اين مجموعه ابراز نارضايتي كند.

یکی از نکات مهم در مورد هتل توجه به ارائه خدمات با قیمت های پائین است در این زمینه هم توضیح دهید؟

قیمتهایی که توسط هتل بهبود ارائه می شود ، علی رغم خدمات مطلوب آن بسیار پائین است و همین امر موجب شده تا ضریب اشتغال این هتل همواره بالای ۶۰ درصد باشد و در فصل سرما که مسافر کم است بخش زیادی از اتاقها پر است.