محسن خادم عرب باغی رئیس هیئت مدیره و‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و اعضاء کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی از اداره کل گمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کردند.

مدیرکل گمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار مراحل کامل رویه های گمرکی این سازمان همچون واردات کالا، تخلیه و بارگیری کالا، میزان بار همراه مسافر، انبار کالا و دیگر موارد را به اطلاع تیم بازدید کننده از سازمان منطقه آزاد ارس رساند.
هرمز امیری با تاکید بر همراهی گمرک سازمان منطقه آزاد قشم با گمرک ایران در مسائل واردات و صادرات کالا، همچنین از سرعت عمل کارکنان این گمرک در زمینه تشریفات گمرکی به عنوان دیگر اقداماتی نام برد که با هدف کمک به فعالان اقتصادی در قشم انجام می شود.
رئیس هیئت مدیره و‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و اعضاء کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی در سفر به جزیره قشم علاوه بر دیدار با حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از روند فعالیت کاری در اداره کل دارو، غذا و استانداری این سازمان و اداره کل گمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم هم بازدید کردند.