نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: با تقویت مرکز تحقیق و توسعه گروه ماشین سازی تبریز می توانیم شاهد توسعه این صنعت باشیم و امیدوارم مدیران این مجموعه بتوانند موفق عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، شهاب الدین بیمقدار” صبح امروز در حاشیه بازدید از گروه ماشین سازی تبریز به خبرنگار «نصر» گفت: در بازدیدی که داشتم، کارگران و مدیران ماشین سازی را با انگیزه دیدم.

وی افزود: برنامه ریزی های خوبی برای ماشین سازی تبریز انجام شده و آن طور که مدیران این مجموعه به من گفتند قصد دارند تولید گلوله های فولادی و قطعات خودرو را نیز به این مجموعه اضافه کنند.

این نماینده مجلس افزود: طبق گزارش های مدیران این مجموعه، سه گروه از متخصصان یکی از کشورهای اروپایی در دو ماه اخیر در گروه ماشین سازی تبریز حضور یافته اند و برای بازسازی خطوط تولید این کارخانه معظم طرح ریزی کرده اند.

بیمقدار گفت: روی هم رفته گروه ماشین سازی تبریز را رو به پیشرفت دیدم و ظاهراً ۵۰ نفر کارگر جدید هم به این مجموعه اضافه شده که در این شرایط اقتصادی کشور برای جوانان غنیمتی است.

وی تاکید کرد: گروه ماشین سازی تبریز نگین صنعت ایران است و امیدوارم به روزهای طلایی اش دوباره بازگردد. در آینده نزدیک می توان شاهد ورود گروه ماشین سازی تبریز به صنعت نفت بود تا شاهد رونق ماشین سازی تبریز و افزایش سهم آذربایجان شرقی از صنعت نفت کشور باشیم.

این نماینده مجلس افزود: با تقویت مرکز تحقیق و توسعه گروه ماشین سازی تبریز می توانیم شاهد توسعه این صنعت باشیم و امیدوارم مدیران این مجموعه بتوانند موفق عمل کنند.

بیمقدار از تشکیل فراکسیون حمایت از صنعت قطعه سازی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از مدیران صنایع قطعه سازی استان دعوت خواهیم کرد تا در این کمیسیون حضور پیدا کنند تا انشاالله بتوانیم قدم های رو به جلویی برای پیشرفت این صنعت در آذربایجان شرقی و کشور برداریم.

منبع: نصر