انفجارهای ناشی از نشت گاز در تبریز در حالی در طی دیروز و امروز رخ می دهد که چهار زخمی و خسارات فراوان از خود به جای گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی و بر اساس اعلام ستاد فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی تبریز  در ساعت ۱۵:۰۵دقیقه مورخه ۹۵/۱/۲۵یکمورد حادثه انفجار گاز بادرس مرزداران خیابان نیاوران به ستاد فرماندهی عملیات سازمان گزارش گردید که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۹بمحل اعزام ومشاهده گردید که در اثر نشت گازشهری حادثه انفجار روی داده است.
شدت انفجار بحدی بوده است که پنجره اتاق ازناحیه چارچوب کنده وبه بیرون پرتاب شده است.
نیروهای سازمان پس از ایمن سازی محیط به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.
این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در برنداشت و تنها یکنفر مرد خانه از ناحیه صورت دچار سوختگی سطحی شده بود که به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد

همچنین در ساعت ۲۳:۴۰دقیقه مورخه ۹۵/۱/۲۵  نیز حادثه انفجار گاز به آدرس حجتی – کوی قره تاجی به سامانه ۱۲۵ سازمان  اطلاع داده شد  که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۳ به محل حادثه  اعزام ومشاهده گردید که در اثر نشت و انباشت گازشهری در داخل خانه مسکونی و رسیدن گاز به منبع حرارتی حادثه انفجار روی داده است. آتش نشانان سریعا به امداد حادثه دیدگان شتافته و مصدومین حادثه مذکور را که سه نفر بودند تحویل اکیپهای اورژانس حاضر در محل داده و پس از بررسی و ایمن سازی و تهیه گزارشات لازم محل را به عوامل ذیربط مربوطه تحویل دادند.
لازم به ذکر است انفجار به حدی شدید بوده است که چندین دیوار به کلی تخریب شده و درب و پنجره ها از جای خود کنده شده بودند.

گاز4 گاز گاز1 گاز2 گاز3