عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه در سطوح مختلف مدیریتی کشور سوءمدیریت وجود دارد، گفت: در حال حاضر تولید و صنعت در کشور وضعیت مناسبی ندارد و با ادامه این روند باید شاهد تعطیلی یکی از پس از دیگری صنایع مختلف باشیم.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز به نقل از فارس، رضا علیزاده در خصوص وضعیت تولید در صنایع مختلف کشور اظهار داشت: صنایع کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارند و تولید در اکثر عرصه‌های مختلف کشور با مشکل مواجه است، که دلایل متعددی در این مسئله دخالت دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اشکالات در ساختار اداری وجود دارد، گفت: در سطوح مختلف مدیریتی کشور سوءمدیریت وجود دارد، آنچه که مسلم است در حال حاضر تولید و صنعت در کشور وضعیت مناسبی ندارد با ادامه این روند باید شاهد تعطیلی یکی از پس از دیگری صنایع باشیم.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی که در حال فعالیت هستند با ظرفیت کامل فعالیت نمی‌کنند، اضافه کرد: متاسفانه به دلیل اشکال در سیستم اقتصادی کشور زمانی که بحران و شرایط ناهنجار اقتصادی در تمام سطوح کشور ایجاد می‌شود اولین بخش‌هایی که آسیب می‌بینند تولید و صنعت هستند.

وی با تاکید بر اینکه ساختارهای اقتصادی در کشورهای پیشرفته به‌گونه‌ای طراحی شده است که بخش‌های تولید و صنعت در خطوط آخر قراردارند و در معرض آسیب نیستند، بیان کرد: برای بهبود وضعیت صنعت و تولید کشور وجود داشته و دارد و در آینده اوضاع صنعت کشور به شرایط عادی خود برمی‌گردد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما از تمام توان خود در راستای توسعه و رقابت‌پذیری صنعت کشور استفاده نکرده‌ایم، همه مدیران واحدهای تولیدی، سیاسی، صنعتی و بانکی کشور در این زمینه مقصر هستند.