حجت الاسلام و المسلمین میر تاج الدینی ، نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع هوادارانش گفت: اصولگرایان اجازه نصب پوستر ائتلاف را ندارند و می گویند که باید مجوز ارائه بدهیم ،  آقای فرماندار ، آقای استاندار انتخابات تمام می شود و ما از شما سوال خواهیم کرد.

همایش عدالت و پیشرفت با اجتماع حامیان جوان حجت الاسلام میر تاج الدینی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این مراسم که با دو ساعت تاخیر ، به علت استقبال کم مدعوین همراه بود پیشنماری ، از اساتید دانشگاهی در سخنان کوتاهی حجت الاسلام تاج الدینی را از بهترین انتخابهای ممکن برای مجلس شورای اسلامی مردم دانست و گفت: وی سوابق بسیاری در حوزه اجرایی و مجلس شورای اسلامی دارد.
در ادامه این مراسم بیگی ، نماینده منتخب مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنانی انتخابات را نعمت بزرگی برای ملت ایران دانست و گفت: انتخابات در ایران دارای اصالت بوده و جعلی نیست و مانند کشور جمهوری آذربایجان نیست که مردم به یک نفر رای بدهند و در کشورمان در برگزاری انتخابات نتیجه ای بر خلاف دولت موجود فراهم می شود.
وی بیان کرد: بنده در مدت ۶ سال مسئولیت اجرایی تلاش کرده ام تا وظایف محوله را به بهترین وجه انجام دهم و مردم نیز به شخصی ترین مسائل نیز اگاهی داشتند و متاسفانه از سوی مسئولان مجری انتخابات بداخلاقی هایی صورت می گرفت و آنان که باید بی طرف بودند به صورت واضح و روشن به تخریب من می پرداختند و علی رغم این تخریبها مردم به بنده که ۶ سال خدمت کردم و ۳ سال نیز در دوران فطرت بودم اعتماد کردند.
وی یادآور شد: مردم به فردی (من) که علی رغم شرایط اصلاح طلبی موجود ، ارزشها را صدا می کرد رای دادند و انتظار مردم نیز بیش از این نبود.
وی ادامه داد: حجت الاسلام تاج الدینی در مناظره های مختلف بر ارزشها پایمردی کرد و علی رغم همه تخریبها مردم به وی اعتماد کرده و به دور دوم راه یافتند.
وی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام تاج الدینی امانت دارانه به گذشته خود پایبند بوده و از آن دفاع کردند و متاسفانه نکته قوت وی به عنوان نقطه ضعف شمرده شد و معاونت پارلمانی ریاست جمهوری وی زیر سوال رفت.
وی گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور در بسیاری از پروژه های مهم و کاربردی به نفع آذربایجان شرقی در پشت پرده حضور داشت و خدمات بسیاری به استان داشتند و توجه به این موضوعات ما را بیشتر مصمم می کند که اگر قراراست انتخابی ، لایق متین و صحیح انجام دهیم با انتخاب حجت الاسلام میر تاج الدینی این انتخاب برای مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر میتوانیم به این مهم برسیم و البته هر گونه تک روی در جبهه اصولگرایی قابل قبول نیست و آقایان فرهنگی و سعیدی نیز در لیست اصولگرایان قرار دارند.
علیزاده ، نماینده ورزقان نیز در این همایش با بیان اینکه در معرفی کاندیدا به مردم محذوریت اخلاقی زیادی دارم و کسی را معرفی نم کنم گفت: امروز برای اولین بار فرد دیگری را به مردم معرفی می کنم که حجت الاسلام تاج الدینی این فرد مورد تائید بوده و مردم انتخاب خوبی با این فرد خواهند داشت.
وی ادامه داد: مردم ورزقان مدیون خدمات حجت الاسلام تاج الدینی هستند و ایشان محور وحدت در استان بودند.
شیوه یاری نماینده میانه نیز دراین مراسم در سخنان کوتاهی بابیان اینکه انتخاب حجت الاسلام میر تاج الدینی انتخابی صالح است گفت: ایشان منشاء خدمات بسیاری بوده اند و ما نیز از ایشان حمایت می کنیم.
تراب محمدی ، دبیر شورای اصول گرایان نیز در این برنامه با بیان اینکه اصلاح طلبان وجهه ای در میان مردم ندارند گفت: آنان برای جلب رای به میهمانان و افرادی از تهران متوسل شده اند و این در حالی است که آنان نخواهند توانست کاری بکنند.
وی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام میر تاج الدینی در دوران نمایندگی خود خدمات بسیاری به تبریز داشت که نمونه آن در جریان ثبت بازار تاریخی تبریز بود.
پایان بخش این مراسم سخنرانی حجت الاسلام میر تاج الدینی بود که با قدردانی از حمایتها و سخنان نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خود در این مراسم گفت: وعده ای نمی دهم که نتوانم به آن عمل کنم و با حمایت مردم چندین طرح میلیاردی به استان خواهیم آورد و مشکل بیکاری در استان را رفع می کنم.
وی ادامه داد: در عرصه صنعت ، آب و جاده ایجاد اشتغال خواهیم نمود و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و توان نمایندگان در این زمینه تلاش خواهیم کرد.
میر تاج الدینی گفت: در این دوره از تبلیغات کارهای عجیبی صورت میگیرد که در دوره های قبلی تکرار نشده بود و ستادها پوستر نصب می کنند و از طرف دیگر فرمانداریها و بخشداریها را با بهانه تخلف جمع آوری می کنند.
وی گفت: تلاش می کنیم تا پوسترها در جای خود نصب شوند و لی برخی تخلفها نیز صورت می گیرد و البته برخی ائتلافها محبوب دولت بوده و حمایت می شوند ولی اصولگرایان اجازه نصب پوستر ائتلاف را ندارند و می گویند که باید مجوز ارائه بدهیم.
وی خاطر نشان کرد: آقای فرماندار ، آقای استاندار انتخابات تمام می شود و ما از شما سوال خواهیم کرد.
وی بیان کرد: در دوره اول بر علیه من تخریب گسترده ای کردند و نقطه قوت و مثبت من و حضور در دولت را به عنوان نقطه ضعف بیان کردند.
میر تاج الدینی شایعه دیگری مبنی بر مخالفت وی با زبان مادری و ترک را رد کرد و گفت: مگر می شود کسی مخالف زبان مادری خود باشد و با قرائت اشعار ترکی به این مسئله شایعه اعتراض کرد.

گفتنی است در این مراسم چندین تن از دختران بدحجاب با آرایش غلیظ به پذیرایی از میهمانان و خوش آمد گویی به آنان پرداختند.
تاخیر دو ساعته در این مراسم و عدم استقبال از این همایش با تلاش مسئولان برگزاری همایش و دعوت از سایر هواداران در این مراسم همراه بود و در نهایت نیز همه تالار پر نشد.
این مراسم با رخوت و سستی خاصی همراه بود و علی رغم تلاش بسیار زیاد مجری برنامه برای تشویق توسط حضار و البته به خاطر تلاقی برنامه با ساعت بعد از ظهر خستگی بر جمعیت حاکم بود.