نماینده فروش دستگاه های تصفیه آب آکواجوی کانادا در تبریز گفت: تهیه دستگاه های تصفیه آب استاندارد در منازل دیگر یک نیاز نیست بلکه ضرورت هر خانواده است.
احد کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صنعت تبریز بااشاره به تاریخچه آکواجوی در ایران گفت: از سال ۱۳۸۲ تا کنون شرکت هیراب سان بعنوان نماینده انحصاری آکواجوی کانادا در خاور میانه اقدام به معرفی و عرضه دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران نموده است. بیش از ده سال تجربه و فعالیت در زمینه سیستم های تصفیه آب و دارا بودن نزدیک به ۱۰۰ هزار مشتری در سراسر کشور برگ زرینی در کارنامه ماست.
وی ادامه داد: وجود آلاینده های خطر ناک محلول در آب مانند کلر (علت پیری زود رس و چین و چروک صورت) ، آلاینده های دارویی ، نیترات (فوق العاده سرطان زا می باشد) ، حشره کش ها ( عامل اختلالات تنفسی ، آسیب های عصبی و سرطان خصوصا در نوزادان و کودکان) ، زنگ آهن ، آرسنیک (عامل بی اشتهایی ، کم شدن وزن ، اسهال و ناراحتی عصبی) ، سرب ( اختلال در سیستم اعصاب مرکزی ، دستگاه عصبی و کلیه ها) سموم دفع آفات نباتی ، فلوراید و دیگر املاح موجود که همگی باعث آسیبهایی در طول عمر هر فرد میشود.
کاظمی گفت: امروز کارشناسان در سراسر دنیا برای رفع آلاینده ها از آب آشامیدنی استفاده از دستگاه های تصفیه آب با استفاده از فناوری اسمز معکوس (RO) را پیشنهاد می کنند. کارشناسان تاکید دارند ضمن استفاده از این دستگاه ها از مواد اولیه و مناسب جهت مصارف بهداشتی و خوراکی و استاندارد اطمینان حاصل نمایند.

وی ادامه داد: مزیتهای دستگاه های تصفیه آب آکواجوی کانادا گفت: کلیه قطعات و فیلترهای تصفیه آب آکواجوی دارای استانداردهای بین المللی از نهاد های معتبر جهانی می باشند و این استانداردها به شما اطمینان می دهند که این محصول از نظر عملکرد ، کیفیت و بهداشت کاملا تایید شده است. خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد و بهداشتی که گواهینامه های استاندارد بین المللی را دارا باشد به شما اطمینان می دهد که تلاش شما برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی خانواده تان بی فایده نیست و می توانید با آرامش بیشتری برای سلامتی فرزندانتان برنامه ریزی کنید.
وی افزود: آکواجوی دارای استاندارد های مختلف از جمله گواهینامه بین المللی آژانس مدیریت مواد غذایی و دارویی FDAو گواهینامه بین المللی انجمن کیفیت آب WQA می باشد.
نماینده آکواجوی در تبریز بیان کرد: متاسفانه دیده شده است که برخی از دستگاه های تصفیه آب بی کیفیت موجود در بازار در مراحل تولید از پلاستیک های بازیافتی و مواد اولیه غیر بهداشتی استفاده می کنند که باعث وارد شدن موادی به آب می شود که برای بدن انسان زیان آور هستند.
وی ادامه داد: اما کلیه اجزا و قطعات دستگاه تصفیه آب آکواجوی از مواد اولیه و پلاستیک های بهداشتی و Food Grade ساخته شده اند و کاملا مناسب برای مصارف بهداشتی و خوراکی هستند. پلاستیک ها و مواد اولیه ای که در تولید فیلترها و قطعات به کار رفته اند با آب واکنش نمی دهند و مواد زیان آور و ناسازگار با بدن انسان وارد آب نمی کنند همچنین استفاده از کربن با منشاء گیاهی در تولید فیلتر های کربن که از پوست نارگیل استفاده می شود باعث شده تا کلیه قطعاتی که در مجاورت آب قرار دارد از مواد گیاهی باشند.
وی عنوان کرد: فعالیت شرکت هیرابسان تحت نظارت قوانین و مقررات بازرگانی و کسب و کار کشور بوده و سه سال ضمانت عملکرد دستگاه که شامل گارانتی طلایی شرکت هیرابسان می باشد اطمینان خاطر و رفاه حال مصرف کنندگان گرامی و حفظ حقوق آنها را بمدت سه سال ضمانت کرده و در طی دوران گارانتی هرگونه اشکال در عملکرد دستگاه اتفاق بیافتد شرکت بطور کامل از شما پشتیبانی کرده و اشکالات دستگاه را از طریق تعویض قطعات و سرویس دستگاه مرتفع خواهد کرد
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مصرف کنندگان دسترسی سریع و آسان به سرویس کاران و پرسنل و پرسنل کار آزموده و با تجربه و همچنین در دسترس بودن قطعات و فیلتر های یدکی است که با وجود خدمات پس از فروش برای حداقل ۱۰ سال جای هیچ گونه نگرانی و دغدغه برای مشتریان خود باقی نگذاشته است
کاظمی عنوان کرد: در حال حاضرمدلهای مختلفی از این محصول در بازار تبریز به فروش می رسد که با توجه به سلیقه مخاطبان و نیز مقدار و نحوه استفاده مدلهایی را به آنان پیشنهاد می کنیم و به آنان نیز اطمینان می دهیم که در این مورد همراه آنان برای تعویض فیلترهایشان هستیم.
وی گفت: دستگاه های آکواجوی در ۵ مرحله آب را تصفیه می کنند و این ۵ مرحله مدل تائید شده ای است که متاسفانه در برخی دستگاه های تقلبی و بی کیفیت با اضافه کردن فیلترهای ششم و حتی هفتم و هشتم مشتریان را فریب می دهند.
نماینده فروش دستگاه های تصفیه آب آکواجوی کانادا در تبریز گفت: تهیه دستگاه های تصفیه آب استاندارد در منازل دیگر یک نیاز نیست بلکه ضرورت هر خانواده است.
وی تاکید کرد: شاید به نظر برسد هزینه اضافی برای خرید دستگاه اختصاص میابد اما واقعیت این است که این دستگاه ها حالت پیشگیرانه از بیماریهای مختلف را دارند.
کاظمی ارائه راهنمایی به مشتریان راقبل از خرید یک وظیفه برای نمایندگان فروش آکواجوی دانست و گفت: ما اطلاعات لازم را به خریداران ارائه می دهیم و آنان می توانند در یک فضای آزاد به انتخاب شایسته برسند و بر خلاف برخی فروشندگان دستگاه های غیر مجاز و غیر استاندارد تلاشی برای فروش اجباری محصولات و ارائه اطلاعات غلط نداریم چرا که آکواجوی یک برند معتبر در زمینه تصفیه آب بوده و اصولا مبتکر دستگاه های خانگی تصفیه آب این شرکت است.
وی افزود: نمایشگاه نمایندگی آکواجوی به صورت ثابت در خیابان آزادی تقاطع طالقانی جنب مخابرات فروشگاه ناب آماده بازدید علاقمندان است و در دیگر نمایشگاه ها نیز به فراخور زمانی و مکانی حضور داریم.
وی یادآور شد: ارائه اطلاعات تلفنی به خریداران نیز از طریق شماره تلفنهای ۳۵۴۲۳۸۰۸ و ۰۹۱۴۱۰۶۴۴۰۹امکان پذیر خواهد بود.