نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش سقف تسهیلات پرداختی به صنعتگران مراغه تا سقف ده میلیارد ریال شد و گفت: شعبه مراغه دارای اختیارات کافی نیست و تسهیلات اعطایی هم درزمان لازم صورت نمی گیرد.
به گزارش پایگاه خبری صنعت تبریز به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن آذربایجان شرقی ، مهدی دواتگری ، امروز در دیدار صنعتگران شهرستان مراغه با مدیر عامل بانک صنعت و معدن خواستار حمایت بیشتر بانک صنعت و معدن کشور از فعالان صنعتی مراغه شد.
نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان مراغه دارای ویژگیهای منحصر به فردی است گفت :این شهر پس از تبریز دومین شهر استان از بسیاری از جهات است و زمینه های بسیاری برای توسعه در گذشته و حال دارد.
وی با انتقاد از میزان و تعداد وامهای پرداختی به صنعتگران مراغه ای در مدت فعالیت در این شهر گفت: علی رغم اینکه شعبه مستقلی در مراغه وجود دارد اما میزان وام های پرداختی شایسته جایگاه این بانک نیست.
نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم مشکلات شهرستان مراغه را در زمینه اقتصادی و صنعتی به خوبی احصا شود و نتایج به خوبی بیان شود.
وی خواستار افزایش سقف تسهیلات پرداختی به صنعتگران مراغه تا سقف ده میلیارد ریال شد و گفت: شعبه مراغه دارای اختیارات کافی نیست و تسهیلات اعطایی هم درزمان لازم صورت نمی گیرد.
دواتگری بیان کرد: زمینه پرداخت تسهیلات ارزی نیزبایستی در شعبه مراغه ایجاد شود چرا که در شرایط پسا تحریم نیازمند فعالیت جدی در این حوزه هستیم.
نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی از سخت گیری در پرداخت وام انتقاد کرد و گفت: باید در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی به جای سخت گیری همراهی لازم را داشته باشیم و اجازه دهیم تا واحدهای جدید شکل گرفته و توسعه یابد.
وی بر حمایت از سرمایه گذاران ایرانیان مقیم خارج در استان تاکید کرد و گفت: حمایت کامل را از این سرمایه گذاران در ابعاد مختلف اعلام می کنیم و حاضر هستیم تا همه گونه حمایتی انجام شود.