رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم توجه به کیفیت محصولات صادراتی گفت: کالای ایرانی نماینده ایران در خارج از مرزهای کشور است.
به گزارش صنعت تبریز به نقل از فارس محمدحسین باقری امشب در مراسم افتتاح خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان شبستر، با بیان اینکه کالای ایرانی نماینده ایران در خارج از مرزهای کشور است، اظهار داشت: باید دست به دست هم بدهیم و با همدلی و وحدت برای رسیدن به قله‌های بلند و برافراشتن پرچم کشورمان تلاش کنیم، در غیر این صورت به جایی نخواهیم رسید.

وی با بیان اینکه نباید وجود مردم را از یاد ببریم چرا که با وجود این مردم عزیز می‌توانیم به جاهای بزرگی دست پیدا کنیم، افزود: همچنان که در مذاکرات هسته‌ای نیز شاهد بودیم که دستگاه دیپلماسی کشور با رهنمودها و تدابیر رهبری و پشتیبانی این ملت توانستند مقابل ۶ قدرت دنیا بایستند و به نفع کشور قدم بردارند.

باقری با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، در ۷ اسفند ماه، گفت: شرایط پسا تحریم ایجاب می‌کند تا نمایندگانی داشته باشیم که برای رونق اقتصادی و حمایت از صنعت پیش بروند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به این مسئله و برای انتخاب نمایندگان شایسته همه وظیفه داریم پای صندوق‌های رای حاضر شده و کسانی را که شایسته هستند انتخاب کنیم.