یکی از متهمان این پرونده در کمتر از ۱۲ ساعت و دیگری در کمتر از ۱۸ ساعت به دست توانمند نیروی انتظامی و ماموران آگاهی و همکاری بسیار خوب دادگستری دستگیر و به دست قانون تحویل داده شدند.
به گزارش صنعت تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری و جان‌فشانی این افسر دلاور نیروی انتظامی، با توضیحات تیم معالج در جریان روند درمانی وی نیز قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امنیت، سرلوحه کار مسئولان استان است و تمام نقاط استان زیر نظر چشمان تیزبین نیروی انتظامی قرار دارد و با کسانی که نظم جامعه را بر هم بزنند با اقتدار برخورد می‌شود.

وی با بیان این که آذربایجان شرقی استانی امن برای مردم و سرمایه‌گذاران و ناامن برای قانون‌شکنان است، افزود: از طرف مردم استان از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران جان بر کف نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و به وجود چنین دلاورمردانی افتخار می‌کنیم.

جبارزاده با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در عملیات اخیر خود برای دستگیری دو متهم به قتل در تبریز رکورد خوبی بر جای گذاشت، گفت: یکی از متهمان این پرونده در کمتر از ۱۲ ساعت و دیگری در کمتر از ۱۸ ساعت به دست توانمند نیروی انتظامی و ماموران آگاهی و همکاری بسیار خوب دادگستری دستگیر و به دست قانون تحویل داده شدند.

وی افزود: امیدوارم این عملیات درس عبرتی باشد برای کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به هم زده و به حقوق دیگران تجاوز کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: رمز موفقیت این عملیات، احاطه اطلاعاتی و قدرت عملیات بود و به مردم استان اطمینان می‌دهم که در سایه تلاش نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی، اعمال و رفتار قانون‌شکنان به دقت رصد می‌شود.

جبارزاده با بیان اینکه جرم و جنایت ریشه در قانون‌گریزی و مسائل اخلاقی دارد، به مردم استان و خانواده‌ها توصیه کرد مراقب رفتار جوانان و فرزندان خود باشند.

وی همچنین با بیان این که پلیس و نیروی انتظامی، حافظ جان و مال و ناموس و محرم اسرار مردم است، از تمام شهروندان خواست به محض مشاهده اعمال خلاف قانون و اختلال در نظم و امنیت جامعه بلافاصله پلیس را در جریان بگذارند.

شایان ذکر است در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع دو فقره قتل در تبریز در ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۳ دی ماه، هر دو متهم این حادثه توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی شدند که یکی از آنها در کمتر از ۱۲ ساعت و دیگری در کمتر از ۱۸ ساعت دستگیر شدند.